Sunday, 11 December 2011

Kuretake Advent Calendar - Door 11: Wink of Stella Christmas Tag







We have a special Christmas Wink of Stella tag tutorial today from German Design Team member Sonja!  As Sonja's post is in German, please use the translate buttons to the left of the blog to read in English or another language.

Wink of Stella Tag
by Sonja Wallrath


  
das Motiv (Whiff of Joy) habe ich mit dem Kreisschneider von Kuretake ausgeschnitten, der Kreisschneider ist mega genial,denn man kann damit für jedes Motiv auch die passende Mattung ausschneiden.
Für die coloration habe ich die ZIG Wink  of Stella Glitzerstifte von Kuretake verwendet...
Diese Farben habe ich für mein Motiv gebraucht, ich male die Farbe auf eine Glatte Unterlage und nehme sie mit dem Wassertankpinsel auf, um sie dann auf meinem Motiv zu vermalen....
Schatten setze ich direkt mit dem farblich passenden Stift.
Ich liebe diesen tollen Glitzereffekt den die Stifte abgeben
Und zum guten Schluss mein fertiges Tag

Danke das ihr hier vorbei schaut

Thanks for stopping by
Have a look at my blog, there you can see more coloration with  the lovely ZIG Wink of Stella Markers
ZIG ‘Wink of Stella', appropriately named by the sparkle this constellation brings to the sky, will bring an exciting element of sparkle to your scrapbooks and crafting projects.
13 shimmering colours, the ZIG Wink of Stella contains premium pigment glitter dust ink perfect for adding controlled glitter to your projects.
Wink of Stella is also compatible to blend with other members of the ZIG Memory System range!


XOXO Sonja